Persbericht

In 2013 presenteerden wij met gepaste trots en in samenwerking met de goededoelen-uitgeverij van Roel Koedijker het boek De wereld om met Autisme. Op de publicatie volgde een stroom aan prachtige reacties van het publiek en de media, waar wij heel dankbaar voor zijn. Dat betekende dat het boek een verschil kon maken en daar zijn wij bijzonder blij mee. Een boek als De wereld om met autisme blijft belangrijk om bruggen te kunnen bouwen tussen mensen met en zonder autisme (of welke beperking dan ook), waarbij woorden als begrip, geduld en respect van groot belang zijn.

Er is sinds 2013 veel gebeurd en het boek was toe aan een tweede en herziene druk. Omdat Jeroen Bakker, de initiatiefnemer van het hele project en mede-Autiteur, in tussentijd zijn eigen uitgeverij was begonnen, was het een logische keus om een tweede druk van het boek zelf te gaan uitgeven. Wij zijn er trots op dat we deze tweede druk kunnen presenteren en hopen natuurlijk dat deze het succes van de eerste druk mag evenaren of zelfs overstijgen.

Net als bij de eerste druk zullen de opbrengsten van het boek naar het goede doel gaan: Stichting Voorzet Vakantie & Vrije tijd en de afdeling Research & Development van het Dokter Leo Kannerhuis. Van de verkoopprijs gaat € 3,70 naar het goede doel.

Het boek zal verschijnen op 24 april 2018 en via de reguliere boekhandels beschikbaar zijn.

Titel: De wereld om met autisme
ISBN: 978 9492 469 038
Prijs in de winkel: € 18,95

U kunt ons ook volgen op Facebook: https://www.facebook.com/DeWereldOmMetAutisme/ of Twitter eens met de hashtag: #dwomAutisme.

Meer informatie over de goede doelen vindt u op respectievelijk: www.stvvvt.com en www.leokannerhuis.nl/onderzoek